Είναι Η Βιταμίνη Ε Τελικά Τόσο Πανίσχυρη Όσο Λένε;

Η βιταμίνη Ε είναι μια απολύτως ζωτική θρεπτική ουσία στο σώμα σας, αλλά μάλλον δεν μπορεί να κάνει τα μισά πράγματα που ακούσατε ότι μπορεί.

Τι κάνει η βιταμίνη Ε;

Αρχικά, είναι ένα αντιοξειδωτικό. Μολύνει επικίνδυνες ελεύθερες ρίζες και βοηθά στην πρόληψη θρόμβων αίματος και μπλοκαρίσματος στις στεφανιαίες αρτηρίες. Η έρευνα δείχνει την ικανότητά της να μειώνει τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, όπως καρδιακών προσβολών και ορισμένων καρκίνων.

Βιταμίνη Ε

Η βιταμίνη Ε πιστεύεται επίσης ότι επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης και βοηθά στην αγωγή των νεύρων. Το πιο σημαντικό, λειτουργεί για την ενίσχυση και ακόμη και την προστασία της βιταμίνης C και της βιταμίνης Α.

Υπάρχει επίσης πολλά υποσχόμενη έρευνα ότι η βιταμίνη Ε μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη ή στην επιβράδυνση της εμφάνισης καταρράκτη στα μάτια.

Η βιταμίνη Ε έχει προσφερθεί ως θεραπεία για σχεδόν όλα, αλλά για μια σπασμένη καρδιά. Είμαι βέβαιος ότι έρχεται, όμως. Εδώ είναι μερικές μόνο από τις ασθένειες και τις συνθήκες βιταμίνη Ε έχει πιστωθεί με τη θεραπεία ή την πρόληψη:

  1. Τη νόσο του Πάρκινσον
  2. Υπογονιμότητα τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες
  3. Η ασθένεια Αλτσχάϊμερ
  4. Ηπατίτιδα
  5. φλεγμονή των οφθαλμικών ιστών
  6. ινομυαλγία
  7. απώλεια μαλλιών
  8. Το PMS (προ-εμμηνορροϊκό σύνδρομο)
  9. βαριά εμμηνόρροια
  10. θεραπεύοντας τις πληγές
  11. Διαβήτης
  12. αθηροσκλήρωση
  13. εμμηνόπαυση
  14. οστεοαρθρίτιδα
  15. ακόμη και σύνδρομο ανήσυχων ποδιών!

Μπορεί να αποδειχθεί ότι η βιταμίνη είναι χρήσιμη σε κάποιες από αυτές και άλλες συνθήκες, αλλά πιθανότατα όχι σε πολλούς ή ακόμα και στους περισσότερους.

Όπως και με πολλές βιταμίνες, υπάρχει μια έντονη συζήτηση για το πόση βιταμίνη Ε χρειάζεστε. Το συνιστώμενο ημερήσιο επίδομα (RDA) των ΗΠΑ είναι 8-10 χιλιοστόγραμμα ημερησίως. Αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι στον τομέα της διατροφής πιστεύουν ότι για να καταγράψουν τα μακροπρόθεσμα οφέλη, οι άνθρωποι χρειάζονται 10 έως 20 φορές την ποσότητα αυτή, η οποία είναι πολύ μικρότερη από το μέγιστο συνιστώμενο 1.000 χιλιοστόγραμμα.

Η βιταμίνη Ε βρίσκεται σε πολλά τρόφιμα σε μικρές ποσότητες

Τα καλά νέα είναι ότι σχεδόν όλοι παίρνουν αρκετή βιταμίνη Ε για να αποφύγουν μια ανεπάρκεια, με μερικές εξαιρέσεις που αναφέρονται παρακάτω. Τα κακά νέα είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν λαμβάνουν το RDA. Αυτό είναι σίγουρα μια βιταμίνη που πρέπει να συμπληρωθεί.

Να είστε προσεκτικοί σχετικά με τα συμπληρώματα που επιλέγετε, καθώς η συνθετική εκδοχή της βιταμίνης Ε δεν είναι ακόμη ημι-αποτελεσματική, όπως στη φυσική της μορφή. Αναζητήστε συμπληρώματα διατροφής που περιέχουν φυσική βιταμίνη Ε, κατά προτίμηση σε υγρή μορφή.

Τα άτομα με δίαιτες χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά χρειάζονται τα συμπληρώματα, καθώς τα λίπη και τα έλαια είναι οι μεγαλύτερες πηγές βιταμίνης Ε. Τα καρύδια και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι επίσης καλές πηγές, όπως οι κρόκοι αυγών και το ήπαρ. Έτσι είναι ολόκληρα σιτηρά.

Η βιταμίνη Ε πιθανώς ποτέ δεν θα θεραπεύσει τη σπασμένη καρδιά σας, ούτε θα ζήσει μέχρι το ήμισυ των ισχυρισμών που κάνουν οι άνθρωποι γι ‘αυτό. Αλλά είναι μια σημαντική βιταμίνη για τη διατήρηση της καλής υγείας και είναι απαραίτητη σε ποσότητες μεγαλύτερες από αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν στη διατροφή τους.

Σχολιάστε