Δεν Μπορείτε Να Χάσετε Βάρος; Δεν Φταίτε Εσείς!

Είστε απογοητευμένοι με το πρόβλημα του βάρους σας και δεν ξέρετε τι να κάνετε γι’ αυτό;

Βρίσκετε ότι στην αρχή χάνετε βάρος, μόνο για να τα κερδίσετε όλα αργότερα, και ίσως περισσότερο όταν σταματήσετε τη δίαιτα, ή όταν βρεθείτε μπερδεμένος; Έχετε βαρεθεί με προγράμματα απώλειας βάρους που δεν λειτουργούν;

Δεν Μπορείτε Να Χάσετε Βάρος;

Υπάρχει ένας καλός λόγος γι ‘αυτό. Δεν υπάρχει έλλειψη θέλησης. Δεν κάνετε τίποτα λάθος. Είναι απλά ότι η δίαιτα δεν λειτουργεί!

Στοιχεία Για Τη Διατροφή

  • Η δίαιτα σπάνια λειτουργεί. Το 95% όλων των dieters που χάσουν βάρος ανακτούν το χαμένο βάρος τους και περισσότερο μέσα σε 1 έως 5 χρόνια.
  • Η δίαιτα μπορεί να οδηγήσει σε διατροφικές διαταραχές. Η εμμονή να είναι λεπτή μπορεί να οδηγήσει σε ανορεξία, βουλιμία, bingeing και καταναγκαστική άσκηση.
  • Η δίαιτα επιδρά στην ψυχική σας υγεία και περιορίζει το πνευματικό σας πνεύμα, αφήνοντάς σας διανοητικά άφοβα.
  • Η δίαιτα σβήνει την ενέργεια και επιβραδύνει το μεταβολισμό σας.
  • Πολλές μελέτες συνδέουν τη χρόνια δίαιτα με αισθήματα κατάθλιψης, χαμηλή αυτοεκτίμηση και αυξημένο άγχος.
  • Η δίαιτα αυξάνει την καταναγκαστική κατανάλωση.
  • Είστε παχύτεροι μετά από μια δίαιτα από πριν!

Γιατί Η Δίαιτα Δεν Λειτουργεί

Οι γρήγορες δίαιτες συνήθως δεν δίνουν ποτέ μακροχρόνια αποτελέσματα. Ο λόγος είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος της απώλειας βάρους οφείλεται στην απώλεια νερού. Όταν περιορίζετε τις θερμίδες, το σώμα σας το ερμηνεύει ως επικείμενη πείνα. Όταν το σώμα βρίσκεται κάτω από το άγχος της πείνας, κατακτά το λίπος και καίει πρώτα τους μύες. Το χάσιμο βάρους προέρχεται από το νερό και την κατάρρευση των μυών – τους τόπους στους οποίους δεν θέλουμε να το χάσουμε.

Έτσι, το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να κόψετε δραστικά θερμίδες. Όταν το κάνετε, το σώμα θα αρχίσει να καταστρέφει τη μυϊκή πρωτεΐνη για να παράγει ενέργεια για ζωτικές λειτουργίες του σώματος. Το σώμα θα χρησιμοποιήσει τη μυϊκή πρωτεΐνη ως καύσιμο, προτού αρχίσει να καίει το λίπος, έτσι ώστε να καταλήξετε να χάσετε περισσότερο μυϊκή μάζα από το λίπος κατά τη διάρκεια της δίαιτας.

Το σώμα στη συνέχεια χρησιμοποιεί μεγάλες ποσότητες νερού για να ξεπλύνει το σπασμένο μυϊκό ιστό έξω. Έτσι, χάσετε γρήγορα το βάρος. Ανεξάρτητα από το πόσο πίνετε, δεν μπορείτε να αποτρέψετε αυτή την απώλεια νερού. Ο μόνος τρόπος να αποκτήσετε τον έλεγχο της ισορροπίας του νερού σας είναι να σταματήσετε να λιμοκτονείτε.

Όταν κάνει δίαιτα, ο οργανισμός αρχίζει να εξοικονομεί ενέργεια, απενεργοποιώντας κάποιες λειτουργίες και εκτελώντας τους άλλους με βραδύτερο ρυθμό. Το λίπος έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στο σώμα ενέργεια και να το προστατεύει από την πείνα.

Αν πάτε κάτω από 1000 θερμίδες την ημέρα, το σώμα σας θα επιβραδύνει το μεταβολισμό σας για να αντισταθμίσει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η απώλεια βάρους επιβραδύνεται δραματικά μετά από μερικές ημέρες σε μια δίαιτα συντριβής. Και ένας αργός μεταβολισμός είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που θέλετε να χάσετε βάρος.

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο οι δίαιτες δεν δουλεύουν είναι ο μπερδεμένος. Ο μάστιγας δεν συμβαίνει λόγω έλλειψης θέλησης. Είναι άμεσο αποτέλεσμα της δίαιτας. Καθώς το σώμα σας αισθάνεται έναν περιορισμό σε θερμίδες, πηγαίνει σε επιφυλακή για μια επικείμενη απειλή για την επιβίωση.

Ως αποτέλεσμα, σας λέει να τρώτε, πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα να καίγονται τα τρόφιμα σας με θερμίδες και λίπη. Όσο πιο επιτυχημένη είστε στην πείνα, τόσο περισσότερο το σώμα θα αυξήσει τις προσπάθειές του να τρώει περισσότερα τρόφιμα. Τελικά το σώμα κερδίζει επειδή η επιβίωση είναι το ισχυρότερο ένστικτό μας. Το bingeing είναι επίσης το αποτέλεσμα της στέρησης του εαυτού σας από κάτι που σας κάνει ψυχολογικά εμμονή με αυτό που δεν μπορείτε να έχετε.

Μετά τη Διατροφή

Μετά τη γρήγορη δίαιτα απώλειας βάρους επιστρέφετε στο κανονικό σας πρότυπο κατανάλωσης τροφής και τι συμβαίνει; Το σώμα που έχει κλείσει λειτουργίες για να εξοικονομήσει ενέργεια τώρα, ξαφνικά, τροφοδοτείται.

Τα κύτταρα στο σώμα σας έχουν άμεση ανταπόκριση στην ξαφνική αφθονία της τροφής, και αυτό είναι να συνεχίσουμε να εξοικονομούμε ενέργεια, αποθηκεύοντας την επόμενη πείνα. Καθώς το σώμα σας εξοικονομεί ενέργεια, αρχίζει επίσης να αποθηκεύει όλη την πρόσθετη ενέργεια – ως λίπος. Έτσι, καταλήγετε έχοντας χάσει λίπος κάψιμο άπαχο μυϊκό ιστό και πρόσθεσε περισσότερο λίπος! Αυτός δεν ήταν ο στόχος σας όταν ξεκινήσατε τη διατροφή σας.

Εκτός από το να χτίσουν και πάλι το λίπος, το σώμα δεν έχει κετόνες για να ξεφορτωθεί. Κατά συνέπεια, λιγότερα ύδατα εκκρίνονται και αποκαθίσταται η ισορροπία νερού. Καθώς τροφοδοτείτε τα αποστειρωμένα αποθέματα νερού, κερδίζετε γρήγορα το βάρος που χάσατε. Έτσι, με την οικοδόμηση λίπους, και την αναπλήρωση του νερού, θα κερδίσετε γρήγορα τις πρώτες λίγες ημέρες μετά από μια δίαιτα.

Και κάθε φορά που τρώτε, διδάσκετε στο σώμα σας πώς να αντιμετωπίζετε την λιμοκτονία με συσσώρευση λίπους, έτσι ώστε κάθε κύκλος δίαιτας να αυξάνει το σωματικό σας λίπος!

Ελευθερία από τη Δίαιτα

Έτσι, πώς μπορείτε να χάσετε βάρος εάν η δίαιτα και ο περιορισμός των θερμίδων δεν λειτουργούν; Δεν υπάρχει γρήγορη απάντηση. Οποιαδήποτε υγιή απώλεια βάρους πρέπει να έρθει σταδιακά. Ο στόχος είναι να εγκαταλείψουμε τη δίαιτα για πάντα και να επανέλθουμε στην ισορροπία. Σταματήστε να προσπαθείτε να χάσετε βάρος. Χωρίς μετρήσεις θερμίδων. Αντ ‘αυτού, δεσμεύστε να είστε πιο υγιείς.

Όταν κατεβείτε από το τροχόσπιτο διατροφής, θα νιώσετε καλύτερα, θα γίνετε υγιέστεροι και θα χάσετε το βάρος για πάντα. Όταν το σώμα τροφοδοτείται καλά με υγιεινά τρόφιμα, θα ρίξει το επιπλέον λίπος. Δεν χρειάζεται να το αποθηκεύσετε πια. Και όταν δίνετε στο σώμα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να είναι υγιή, σταματάτε να έχετε όλες τις επιθυμίες για λιγότερο υγιεινά τρόφιμα.

Απολαύστε την ελευθερία από την καταμέτρηση θερμίδων. Θα βρείτε τον εαυτό σας να κινείται αργά και με ασφάλεια στο τέλειο σωματικό βάρος σας, και θα νιώσετε καλύτερα από ότι έχετε πριν, άπαχο και γεμάτο ζωντάνια, ενέργεια και υγεία. Αυτό σημαίνει ανάπτυξη ορισμένων νέων υγιεινών συνηθειών, καθώς και άλλες συνήθειες υγείας όπως η άσκηση.

Προσπαθήστε να αποφύγετε τα άκρα, όπως η κατανάλωση δίαιτας υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες. Υπάρχουν πολλές επιπλοκές που σχετίζονται με τα μη ισορροπημένα σχήματα χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες. Στο άλλο άκρο του φάσματος, μερικές δίαιτες λένε ότι αποφεύγουν πρωτεΐνες και λίπη, αλλά τρώνε όσο περισσότερους υδατάνθρακες θέλετε.

Πάρα πολύ από το λάθος είδος των υδατανθράκων, ειδικά η ραφιναρισμένη ζάχαρη και το λευκό ραφιναρισμένο αλεύρι θα μετατραπούν σε λιπαρά στο σώμα επίσης. Τα περισσότερα εμπορικά ψωμιά, τα δημητριακά για πρωινό και τα παρασκευασμένα τρόφιμα φορτώνονται με άδειους υδατάνθρακες ταχείας απελευθέρωσης, προκαλώντας αύξηση των επιπέδων σακχάρου αίματος, οδηγώντας σε παχυσαρκία και υπογλυκαιμία.

Όλοι οι εμπειρογνώμονες συμφωνούν ότι οι μη επεξεργασμένοι σύνθετοι υδατάνθρακες, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, οι πατάτες και τα όσπρια είναι πολύ ανώτεροι από άλλες μορφές εκλεπτυσμένων υδατανθράκων και πρέπει να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις διατροφικές συνήθειες των ανθρώπων. Σύμφωνα με την American Heart Association, μια υγιεινή διατροφή πλούσια σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά μαζί με τακτική σωματική δραστηριότητα μπορούν να βοηθήσουν τους περισσότερους ανθρώπους να διαχειριστούν και να διατηρήσουν την απώλεια βάρους τόσο για την καρδιαγγειακή υγεία όσο και για την εμφάνιση.

Η απώλεια βάρους και η εξασφάλιση υγιεινής απαιτεί αλλαγή τρόπου ζωής, όχι δίαιτα έξι εβδομάδων «γρήγορη λύση». Το πρώτο βήμα είναι να φάτε μια ισορροπημένη διατροφή, γεμάτη με πολλά υγιεινά τρόφιμα, όπως δημητριακά ολικής αλέσεως, νωπά βιολογικά ωμά, φρούτα και λαχανικά, υγιή λίπη και βιολογικά κρέατα.

Σχολιάστε