10 Κανόνες Για Να Ενεργοποιήσετε Το Σώμα Σας Σήμερα

Βασικά σημεία

Οι παρακάτω οδηγίες θα σας βοηθήσουν με το πιο δύσκολο και συγχέοντας μέρος ενός προγράμματος γυμναστικής: τα πράγματα διατροφής.

Χρησιμοποιώ τη λέξη, τη διατροφή, για να σημαίνω πρόγραμμα διατροφής σε στυλ ζωής.

Επίσης, εστιάζομαι στην παραγωγή αποτελεσμάτων παγκόσμιας κλάσης όπου ζείτε ζωντανή υγεία και εκρηκτική ενέργεια σε τακτική βάση όλη την ημέρα.

Γιατί θα ταίριαζες λιγότερο;

Συχνότητα Γεύματος

Για βέλτιστα αποτελέσματα θα πρέπει να τρώτε πραγματικά φαγητά και πολλά από αυτά σε συνεχή βάση. Το σώμα σας είναι φυσικά σχεδιασμένο για να χρησιμοποιεί τα τρόφιμα ως καύσιμο και πρέπει να αναπληρώνεται. Οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται να προσθέσουν καύσιμα στο σώμα κάθε τρεις ή τέσσερις ώρες.

Εάν πηγαίνετε χωρίς να τρώτε περισσότερο από αυτό, ο εγκέφαλος δίνει στο σώμα μια σειρά σημάτων: ανεπαρκής καύσιμο έρχεται έτσι ώστε να προετοιμαστεί για την αποθήκευση λίπους ως προστασία από την πείνα. Όσο περισσότερο το σώμα πηγαίνει χωρίς καύσιμο, τόσο πιο έντονα θα είναι αυτά τα σήματα. Τα σήματα περιλαμβάνουν πείνα, πόθους, ευερεθιστότητα κ.λπ.

Εάν κοιμάστε 8 ώρες τη νύχτα, τότε είστε ξύπνιος για 16 ώρες. Χρησιμοποιώντας τον τύπο του περιγράμματος από πάνω, τότε θα πρέπει να φάτε 4-5 φορές την ημέρα. Εάν κοιμάστε μόνο 6 ώρες το βράδυ, θα είστε ξύπνιοι για 18 ώρες και χρειάζεστε 5-6 γεύματα την ημέρα. Όσο περισσότερο είστε ξύπνιοι τόσο περισσότερο πρέπει να φάτε.

Σύνθεση Γεύματος

Αυτά τα γεύματα πρέπει να είναι ισορροπημένα όσον αφορά τα μακροθρεπτικά συστατικά: πρωτεΐνες, λίπη και υδατάνθρακες. Το ακριβές ποσό και ο λόγος θα καθορίζονται από το πόσο ενεργό και κατάλληλο είστε και / ή θέλετε να γίνετε.

Υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις διατροφής που είναι συντριπτική για να πάτε σε ένα βιβλιοπωλείο και να περιηγηθείτε στο τμήμα διατροφής βιβλίο. Όλοι οι συγγραφείς ισχυρίζονται ότι είναι ειδικοί και ότι η διατροφή τους θα κάνει θαύματα για σας. Το πιο κοινό θέμα είναι ότι αυτά τα βιβλία αντιβαίνουν ο ένας τον άλλο!

Αυτό το άρθρο είναι η λύση μου σε αυτή τη διατροφική σύγχυση. Χρειαζόμαστε πρωτεΐνη. Καλές πηγές περιλαμβάνουν τα ψάρια, το κοτόπουλο, τη γαλοπούλα, τα άπαχα κόκκινα κρέατα, τα ασπράδια αυγών, το tofu κ.λπ. Ελαχιστοποιήστε το λίπος στην πρόσληψη πρωτεϊνών.

Χρειαζόμαστε υδατάνθρακες. Καλές πηγές περιλαμβάνουν φρούτα, λαχανικά, όσπρια, δημητριακά ολικής αλέσεως κ.λπ. Ελαχιστοποιήστε τα κέικ, τα μπισκότα, τις καραμέλες και άλλους επεξεργασμένους υδατάνθρακες. Αν και επεξεργασμένοι υδατάνθρακες όπως τα ζυμαρικά, το ρύζι και το ψωμί είναι καλύτεροι από τους υδατάνθρακες σκουπιδιών, εξακολουθούν να είναι κατώτεροι από τα φρούτα / λαχανικά. Χρειαζόμαστε λίπος. Όχι, αυτό δεν είναι τυπογραφικό λάθος.

Χρειαζόμαστε ορισμένα είδη λίπους στη διατροφή μας για μέγιστη υγεία καθώς συμβάλλουν στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα που σχετίζονται με την όρεξη και τον πόθο. Καλές πηγές τέτοιων τύπων λιπαρών [ακόρεστων] περιλαμβάνουν σπόρους / καρπούς με κέλυφος και έλαια, αβοκάντο, ελαιόλαδο, λιναρόσπορο κλπ.

Οι Δέκα Βασικές Αρχές

  1. Τρώτε 4-6 μικρότερα γεύματα καθημερινά ανάλογα με το πόσο καιρό είστε ξύπνιοι. Ένα ισορροπημένο γεύμα θα περιλαμβάνει αναλογίες από τον παραπάνω κατάλογο: πρωτεΐνες, λίπη και υδατάνθρακες. Οι ακριβείς αναλογίες θα καθοριστούν από το τρέχον επίπεδο φυσικής κατάστασης και τα αποτελέσματα που αναζητάτε. Για παράδειγμα, ένας αθλητής του διαγωνισμού θα τρώει διαφορετικά από μια πατάτα γραφείου / πούλμαν.
  2. Οι πηγές πρωτεϊνών πρέπει να είναι άπαχες. [ασπράδια αυγών, ψάρι, γαλοπούλα, κοτόπουλο, άπαχο κόκκινο κρέας, κλπ]
  3. Ελαχιστοποιήστε και / ή αποφύγετε τα σκουπίδια όπως τα κορεσμένα λιπαρά τρόφιμα γενικά: βούτυρο, λαρδί, μαργαρίνη, πατάτες, μαρμελάδες, μπισκότα κλπ.
  4. Αυξήστε την πρόσληψη των ακόρεστων λιπών αντ ‘αυτού. Τρώτε τα καλά λίπη: ελαιόλαδο, σπόρους / ξηρούς καρπούς, αβοκάντο, έλαια από λιναρόσπορο κλπ.
  5. Ελαχιστοποιήστε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες όπως ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι κ.λπ.
  6. Τρώτε περισσότερα φρούτα, λαχανικά, όσπρια, στη θέση του # 5.
  7. Πίνετε περισσότερο νερό από άλλα ποτά.
  8. Σταματήστε να πίνετε. Το αλκοόλ είναι ζάχαρη, αυξάνει τα επίπεδα ινσουλίνης που παρεμποδίζουν τον αποτελεσματικό μεταβολισμό του λίπους. Για να μην αναφέρω άλλους κινδύνους που σχετίζονται με αυτό.
  9. Θυμηθείτε: οι δίαιτες είναι αντιπαραγωγικές με μεγάλη ποικιλία τρόπων και ίσως ακόμη και επικίνδυνες. Τουλάχιστον, οι δίαιτες σας καθιστούν λίπος ώστε να τις αποφύγετε.
  10. Ισορροπημένα γεύματα που αποτελούνται από πραγματικά τρόφιμα που διατίθενται έξω από την ημέρα σας θα σταματήσουν τους πόθους της πείνας, θα βελτιώσουν τα ενεργειακά σας επίπεδα, θα επιταχύνουν την απώλεια λίπους και θα παράγουν καλύτερη υγεία παντού.

Παρατηρήστε ότι αυτό δεν είναι μια δίαιτα στο να στερηθείτε τον εαυτό σας με τον τρόπο που είναι δημοφιλής με τους επαγγελματίες yo-yo dieters. Ούτε είναι το ηλίθιο crap διατροφή μανίας που πηγαίνει γύρω. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο τρώνε οι αθλητές του ανταγωνισμού προετοιμάζοντας ένα παγκόσμιο ρεκόρ ή χρυσό μετάλλιο. Παράγει αποτελέσματα παγκόσμιας κλάσης.

Σε αυτό το περίγραμμα δεν θα είστε πεινασμένοι ή δεν επιθυμείτε τροφές με σκουπίδια. Θα έχετε αυξημένα επίπεδα ενέργειας και αντοχής μέσα σε 10-12 γεύματα. Θα χάσετε το περιττό λίπος σε ένα ποσοστό s-l-o-w … 1-2 λίρες την εβδομάδα είναι το μέγιστο. Η ταχύτερη απώλεια βάρους από αυτό μπορεί να είναι επικίνδυνη και αντιπροσωπεύει μείωση της μυϊκής μάζας, της οστικής πυκνότητας και της απώλειας νερού πλήρης με εξάντληση των ηλεκτρολυτών.

Γνωρίζατε ότι οι τακτικές δίαιτες ατροφούν επίσης τους μυς της καρδιάς καθώς και να καταστρέφουν τα υπόλοιπα;

Στο επίπεδο των στρατηγικών λήψης αποφάσεων, οι επιλογές τροφίμων πρέπει να είναι με βάση τα αποτελέσματα. Εσυ τι θελεις? Ποιες τροφές θα σας κάνουν να αισθάνεστε καλύτερα με την πάροδο του χρόνου. ΟΧΙ που δεν θα γευτεί καλό για μεσημεριανό γεύμα: πίτσα ή ντόνατς ή και τα δύο. Οι επιλογές τροφίμων που γίνονται με κριτήρια βραχυπρόθεσμης γεύσης θα είναι σχεδόν πάντα λίπη / γλυκά.

Υποθέτω ότι ξέρετε ποιος είναι ο σκοπός / η αποστολή σας στη ζωή και ότι ακολουθείτε αυτό με ζήλο και πάθος που συνορεύει με φαντακτισμό και παράγει για σας μαγικά κράτη όπως χαρά, ικανοποίηση, ειρήνη του μυαλού, εκπλήρωση σε τακτική βάση … αρκετές φορές την ώρα καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας στο ελάχιστο.

Αν όχι. Γιατί όχι? Τι κάνεις? Τι σκέφτεσαι? Εσυ τι θελεις?

Τι σας κόβει την ανάσα να σκεφτόμαστε; Αυτό πρέπει να κάνετε σε πλήρη απασχόληση. Αν ήξερες ότι δεν μπορείς να αποτύχεις, τι μεγάλο πράγμα θα τολμούσες να ονειρευτείς; Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι η αποστολή σας στη ζωή. Καν ‘το. Κάνετε σπουδαία πράγματα!

Δεν έχει νόημα να χάσετε βάρος, να ταιριάζετε και να μην έχετε τίποτα να κάνετε, αλλά τα ίδια πράγματα που έχετε κάνει ότι έχετε βαρεθεί με τώρα το κάνει;

Θέλετε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ; Θα σας δώσω ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!

Σχολιάστε