Κάντε Την Σωστή Αρχή Κρατώντας Ημερολόγιο Από Σήμερα

Όλοι οι εμπειρογνώμονες ελέγχου βάρους συστήνουν τη διατήρηση ενός αρχείου για το τι τρώτε. Η καθημερινή σας πρόσληψη σε ασπρόμαυρη πραγματικότητα μπορεί να ενισχύσει την υπερηφάνειά σας στην αυτοπειθαρχία σας, να σας αντιμετωπίσει απαλά με κάποιες ασήμαντες επιλογές που έχετε κάνει ή να σας εκτοξεύσει στην ενοχή και την κατάθλιψη όταν αντιμετωπίζετε την επιγραφική καταστροφή η πρόσληψη τροφής σας αντιπροσωπεύει.

Σωστή Αρχή Κρατώντας Ημερολόγιο

Ένα ημερολόγιο τροφίμων μπορεί να γίνει πολύ πιο χρήσιμο για τους πολέμους βάρους σας αν το χρησιμοποιείτε ως εργαλείο για αυτο-εξερεύνηση και αυτο-ανακάλυψη. Σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μια όαση υποστήριξης που σας αγκυρώνει σε έναν κόσμο που ρίχνεται από τις ανταγωνιστικές προτεραιότητες, την υπερβολική εργασία, τους απίστευτους διατροφικούς πειρασμούς και τις κοινωνικές πιέσεις που όλα οδηγούν σε απογοήτευση, εσωτερικά κατευθυνόμενη οργή, μειωμένη αυτοεκτίμηση και τερματική κόπωση.

Τι πρέπει να κάνουμε για να δημιουργήσουμε ένα τέτοιο εργαλείο;

  1. Αγοράστε ένα καλό σημειωματάριο με πολλές σελίδες και ένα σκληρό εξώφυλλο – θα το κρατήσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα, ώστε να αποφύγετε τίποτα που θα χωρίσει εύκολα.
  2. Εισαγάγετε την ημερομηνία έναρξης του ταξιδιού σας: αυτή είναι η βασική γραμμή με την οποία θα συγκρίνετε τις καταχωρήσεις σας για τους επόμενους μήνες. Κάτω από την ημερομηνία, πληκτρολογήστε τις ακόλουθες πληροφορίες όσο ακριβέστερα μπορείτε, τη στιγμή αυτή.
    • Ηλικία
    • Υψος
    • Βάρος
  3. Μετρήσεις
    • Μέση
    • Προτομή
    • Γοφούς
    • Μηροί
    • Μπράτσα
  4. Άλλες μετρήσεις
    • Μέγεθος ενδυμάτων
    • Τύπος χτενίσματος
    • Κάθε καθημερινή άσκηση
    • Η σημερινή πρωταρχική διάθεση
  5. Αυτοαξιολόγηση (βρείτε 3 επίθετα για κάθε περιοχή)
    • Γενική εμφάνιση
    • Μέγεθος και σχήμα
    • Προσωπικά χαρακτηριστικά
    • Διαπροσωπικές σχέσεις
    • Οικογενειακές ή ρομαντικές σχέσεις

Επίπεδο Αυτοπεποίθησης

Κάθε μέρα, θα εισέλθετε όχι μόνο σε ό, τι φάγατε, αλλά στις σκέψεις και τα συναισθήματα που συνοδεύουν το φαγητό.

Σημείωση: Μην γίνεστε εμμονή – είναι πιο παραγωγικό να κρατάτε αυτό καθημερινά, αλλά εάν εξαντλείται ο χρόνος και η ενέργεια από καιρό και μετά, παραλείψτε το και επιστρέψτε σε αυτό όταν μπορείτε.

Θα πάρετε κάποια σκέψη και μνήμη-ψάχνοντας για να ξεριζώσουν αυτό που χρειάζεστε, ώστε να βρείτε τον εαυτό σας ένα ήσυχο σημείο όπου μπορείτε να είστε μόνοι και ήσυχοι. Κρατήστε το βιβλίο σας εκεί, κοντά στο χέρι, ώστε να μπορείτε να το επισκεφθείτε γρήγορα όταν θέλετε να καταγράψετε οτιδήποτε σας συμβαίνει.

Αρχίστε να διδάσκεστε τον εαυτό σας για να εντοπίσετε το εσωτερικό τοπίο που συνοδεύει την πρόσληψη τροφής. Επικεντρωθείτε στις στιγμές πριν φάγατε: Πώς αισθανθήκατε εκείνη τη στιγμή; Ήταν (πραγματικά) πεινασμένος – δημιουργήστε μια κλίμακα βαθμολόγησης 1 έως 10 για τον εαυτό σας, που κυμαίνεται από «όχι πραγματικά» μέχρι «λιμοκτονούν, λιποθυμία, ελαφριά.» Εσύ βαρεθήκατε; Ήταν ανήσυχος και προσπαθούσατε να ηρεμήσετε; Ήταν θυμωμένος και γέμισα εκείνο το θυμό κάτω από το δικό σου λαιμό; Λυπάθηκες για τον εαυτό σου; Ήσασταν με καλοί φίλοι και απλά ήθελες να είσαι μέλος της ομάδας; Δεν σκεφτήκατε;

Προσπαθήσατε να τιμωρήσετε τον εαυτό σας -ή κάποιον άλλο; Μπορεί να διαπιστώσετε ότι έχετε φάει αρκετές φορές την ημέρα για τον ίδιο λόγο ή ότι οι παράγοντες που προκαλούν το φαγητό διέφεραν καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας ανάλογα με τις περιστάσεις και τους ανθρώπους που συμμετείχαν εκείνη τη στιγμή.

Μόλις έχετε σημειώσει όλα τα σχετικά με τα λεπτά πριν φάτε (μπορεί να ξεκινήσετε με λίγα λόγια, αλλά καθώς ζεσταίνετε σε αυτή την άσκηση, θα βρείτε τον εαυτό σας καταγράφοντας όλο και περισσότερες πληροφορίες), σκεφτείτε πώς αισθανθήκατε αμέσως μετά. Νιώσατε κορεσμένο και γαλήνιο;

Αισθανθήκατε υπερήφανοι για τις επιλογές τροφίμων σας;

Ήταν ικανοποιημένος με όλες τις επιλογές σας; Νιώσατε γεμιστό και άβολα; Αισθανθήκατε ένοχος για τις επιλογές που κάνατε; Ήταν θυμωμένος με τον εαυτό σου ότι δώσατε στον πειρασμό και φυσώντας τη διατροφή σας για την ημέρα; Το φαγητό σας έκανε ελαφρύ και ενεργητικό ή βαρύ και υπνηλία; Σκεφτήκατε ότι αύριο το πρωί ζυγίζει με φόβο ή προσμονή;

Ρίξτε μια ματιά στη μέρα από την προοπτική του τώρα (το τελευταίο πράγμα το βράδυ ή μια επιστροφή πίσω το επόμενο πρωί). Προσπαθήστε να δείτε τις καταχωρήσεις σας σαν να ανήκαν σε κάποιον άλλο. Ως ασυμβίβαστο τρίτο μέρος, ποια είναι τα συμπεράσματά σας για το άτομο που κατέγραψε αυτά τα δεδομένα;

Είναι αυτό ένας συνειδητοποιημένος, συνειδητά παρακινημένος άνθρωπος ή κάποιος που ζει σε αυτόματο πιλότο με μικρό προγραμματισμό ή κατεύθυνση; Είναι αυτός που έχει εσωτερικεύσει τους στόχους διατροφής και προσπαθεί να ελέγξει το περιβάλλον και την πρόσληψη; Είναι αυτό ένα άτομο που απλώς «μιλάει τη συζήτηση» αλλά ακολουθεί πράξεις που σπάζουν τους λεκτικούς κανόνες; Είναι αυτός ο ευτυχισμένος άνθρωπος που συνεχίζει με ευχαρίστηση τον αγώνα βάρους με αίσθημα χιούμορ και αυτοδιάθεση; της φύσης που προσπαθεί να φορτώσει όσο το δυνατόν περισσότερο λίπος, για να αποφύγει κάποιον απίθανο μελλοντικό λιμό;

Εάν είστε γενικά ικανοποιημένοι με την πρόσληψη τροφής της ημέρας, δώστε στον εαυτό σας ένα πνευματικό κτύπημα στην πλάτη και απολαύστε την ολοκλήρωση της ημέρας. Υπόσχομαι στον εαυτό σας ότι μια μεγάλη ημέρα αποδεικνύει για πάντα ότι μπορείτε να το κάνετε. Προσδιορίστε μια μικρή, μη εδώδιμη ανταμοιβή για την αυτοπειθαρχία σας, την εσωτερική δύναμη και την προσωπική σας δέσμευση. Καταγράψτε τα συμπεράσματά σας και εμπιστευθείτε την αυτοπεποίθηση που τόσο άξια αξίζετε.

Εάν αισθάνεστε απογοητευμένοι από αυτό που διαβάζετε, θυμηθείτε ότι είναι μόνο μία ημέρα σε μια ζωή χιλιάδων ημερών. Συγχωρήστε τον εαυτό σας και ξεκινήστε πάλι.

Σκεφτείτε μία ή δύο αλλαγές που μπορείτε να κάνετε, ώστε η εγγραφή της επόμενης ημέρας να μην είναι τόσο απογοητευτική. Φροντίστε να μην ορκιστείτε ότι σήμερα θα είναι τέλεια: δεν πρόκειται να φτάσετε εκεί μια μέρα στην άλλη αλλά θα φτάσετε εκεί, με την πάροδο του χρόνου, αργά, ένα βήμα κάθε φορά. Μάθετε να λαμβάνετε βήματα μωρών που θα ωθήσουν την πρόσληψη τροφής σας σε στενότερη ευθυγράμμιση με τους στόχους σας. Θα προσθέσετε σταδιακά τεχνικές στο οπλοστάσιό σας για να κρατήσετε τον πειρασμό στον κόλπο. Το απλό γεγονός της συνειδητοποίησης πρόσληψης θα συνεχίσει να σας προωθεί εσείς προς τους στόχους που έχετε ορίσει τόσο προσεκτικά.

Στο τέλος της εισόδου σας, πληκτρολογήστε το βάρος σας για την ημέρα – θα αλλάζει πάντα λίγο, αλλά θα σας δείξει πώς κάνετε όταν βλέπετε για μια χρονική περίοδο.

Σχολιάστε